今日起身整野...約左我果d會員去行街街. . ..
拎埋d古古力俾佢地..話3點係mk mtr 站得..點知我遲左哈哈哈
3點半先到...哈哈. . 不過佢地仲遲. .之後行左上永隆銀行啦 .去到果到小影子黎左先啦. .
衣.. 無變過wo.. 陪我傾左陣計..因為佢有fd係到就走先啦. . 過多陣..
打俾小貓貓佢話就到啦. .又係遲到.. 我叫佢係永隆銀行第三果x樹到搵佢d古古力啦
哈哈哈 .. 過左陣就黎左啦. . 國師係貓仔到左一陣.又到埋啦. . .之後陪我去買鞋啦. . .
行啊行啊. . 行左去旺中到睇..睇左陣..見到我中意果對橙..但係佢後面果到有條邊..我唔中意
睇睇下又見到對黃色wo. . .頂啊. ;國師話我襯唔起黃色wo.. . 頂啊..黃色又幾令wo
之後睇多睇真係幾令. .就試下啦. 真係幾令wo.. .. 我襯唔起佢...不知幾好啊.
貓仔都話ok啊. . 哈哈嘻嘻.. 之後你又話幾好.. . 買完之後就去左潮特啦.. 睇下有無我既小lottie..
點知都係無..小士兵打左黎話佢衣家出黎啦. . 行過見到有玩具文易果d野..就入左睇啦
都係搵唔到我既小lottie 好失望啊. .. 行過機鋪國師話去打返鋪wo.就陪佢去左打啦. .
之後佢陪我行過去mk mtr等小士兵..點知佢行到一當就話唔行,,,搞到我自己行過去
去到果到,打俾小士兵叫佢上黎永隆哈哈.. . 見到佢啦..好可愛啊. . .一黎就話我化左妝幾令女..呵呵
之後同左我去行朗豪坊. .. .又係果到係甘行行行//係甘傾係甘玩.. 好似識左好耐甘
哈哈...教左我讀佢個名..kenlnas哈哈..成日問下我驚死我唔記得咩我甘聰明/ 行到差唔多我就返左屋企啦...
送埋我去搭車. .. 佢就去左打機啦..我返到屋企佢d fd仲未到.. .= =kenlnas啊. . 對不起啊
之後就沖涼訓教啦..
|