琴晚扮唔知弱智生日係甘話訓啦. . 之後12點起身sd msg俾佢
哈哈哈. . .打完俾佢..就訓我既教. .. 叫我今日放學過去wo..過到去..唔洗30分鐘就要返屋企啦..= =
今日無咩野發生... ...今日返去鋤大dee win左成50蚊wo...哈哈哈正啊. .. 哈哈哈.;. . .
lunch果陣同小婷行左去新墟食菜啦. .食完就去睇兔仔啦..好可愛啊..有隻貓貓兔
好想養啊. . .之後行返學校啦. . . . 今日就係甘過啦..
你說過的話為何也不兌現亦被你傷的苦楚也沒了
你說過會當一個好男友.沒有實踐
你每天把我擱淺在一角沒有朋友的時候才會有我的存在
在你心中沒有任何地位的我..只是一個攝時間的人
|