今日要返學補課啦. . . .放學2點幾仲要返去分享啦. . .
好辛苦先捱得過果d甘既補課時間. . 放左之後就同左家汶去左食飯...行左過m記睇下小婷婷
係到炒緊薯條. .. 見到佢係甘整整整..整到悶哂. 睇左陣就去左食飯.. .點知見到..= =
係到叫我個名..白痴... 食完就差唔多啦.. . 行返學校準備下. . .返到去又想食糖同雪米xwo. .
就去左買啦.. 買完返黎就行上去啦. .. 本身2點半開始既. . d家長遲到.. 成3點先開始..
今次個主題係如何面對子女拍拖.. . . . 又係俾佢地問問題啦.. . 之後又要發表意見..
問左d問題.. 好搞野..又問我地底線既野. .. 整完都成5點啦.. .
之後打俾弱智叫佢黎啦. . . 我就返屋企沖涼..點知佢話6點先黎啦.
我話唔出啦. .甘晏... 最後都係出左. .. 我沖完涼就過左麻麻到等佢. .. 點知俾我見到福頭仔wo
好野..福頭仔陪我等埋個弱智黎...陪埋福頭仔去買m記弱智就到左啦.. .
行左上麻麻到...坐左陣..拎埋鎖匙落左街行下啊..食野啊. .果d啦..
食完就返左去啦.. .. 點知唔記得買水又落過去買...行埋過天耀買燒野..買左d雞t..
就行返去啦.. 仲買左本monday返上去睇啦......睇睇睇食食食..食左一半都無就唔想食啦..
訓教.. . .一覺到天光.. .
|