今 日要正常甘返學. .. 返到學校家汶話我好殘啦 . . 但係meiling佢話無咩野
同平時差唔多啦. .. 上第一堂啦數學.. . 好眼訓..但係我要俾心機聽書... 成績真係差左好多. .
好辛苦甘捱....小婷都話我好青塊面..咀又白..捱到去轉堂啦..即刻訓教啦..miss lai黎左啦
唔知佢係唔係見唔到我訓緊啦..訓左成大半左鍾先叫我起身. .. . 一起身..白哂青哂.
miss叫我去洗下面.. . 點知一邊行一邊中.. . . 好暈. . 行到去廁所企左陣. ..
又行返轉頭.. . 鄺鄺同傻yung 問我做咩甘面青咀x白啦.. . 我話唔係幾舒服.. .
小息好左d.. lunch食完我既沙律就左多好啦..放學要同馬益之去整埋福利d野啦
但係仲要補測..拿拿林補完.仲要陪佢整埋銀行簿..先過去整. . .係吉島到行左千萬公里
好攰啊.. . 行埋過至樂..整埋食冷面...就返屋企啦...行過柏麗.. .過去搭車. . .
同馬益之傾左好多野,..傾話我之前分唔到佢係馬益之定係xxx..
又傾學生會果d野... 之前唔係同佢一班覺得佢好q 賤..
衣家一班好人左.. . 可能之前唔知佢係個點既.. . 原來個個人都有好唔同既一面..
可能我成熟左啦..呵呵.. .
|