今日無返到學. .... .訓到10點左右起左身啦 .. . . .
諗住返晏就既. .. 點知媽咪又話去唔去行新北江wo. . .. . 睇睇下龍櫻, ..好正啊. . .
睇多陣就一齊去左行新北江啦. . ' ' '' 買左兩套bb衫啊. . .係俾表哥bb架.. (杜沛x)
好可愛架果兩套仔.. . 真係好可愛啊. .. . 好想做bb啊. ..之後同媽咪係北江行返屋企..
一邊行 一邊同媽咪[打交] (拎果d三頁草 黎打...哈哈.. . . 見到澤兩快啦. .點知個弱智媽媽
澤左勁多... 哈哈.)行返去果陣..d人望住我地兩個.. .當我地係傻架
拎住兩條草係到fingfing下. 之後有條x左就係到笑= =..
返到屋企..又係龍櫻...正啊. .. .之後無野做係到玩化妝啦 .. . 搞到成塊面都係金粉..
之後同啊.淚玩cam.. .. 化左個紙x公仔妝俾佢睇.. ..嚇埋自己.. . .
玩完又龍櫻返...小池真係好可愛啊/ // /
跟住就食飯沖涼睇電視玩電腦打日記訓教啦.. . . ..
真的不想再這樣下去.. 為什麼做人要做到這樣子. . .
難道不是好朋友就要去討厭... 感覺滿難受. .. . . ...
當我昨天知道tammy的死.. . 真的明白到人真的好寶貴....
真的不想去討厭人....而且還要係.............................................曾經的好友
離開再會亦是投契
|