今日放學叫左小婷陪我去買d野. .俾家俊做生日禮物啦. .
買完就送小婷婷去返工. . .佢做雪糕位啦. . ..嘻嘻. ..請左我食雪糕..多謝小婷婷.. .
同佢傾計傾到6點就充返屋企啦. . . . .打俾笨蛋..問佢係邊啦. .
叫佢陪我去x蛋啦幫小聰聰..嘻嘻. . .之後就去左哂相.. . 哂完就返屋企low.
返到屋企食飯啦. . .媽咪今日煮左(仙)貝啊. . . 好味道嘻嘻.. .
打俾啊山 .. . . . 算啦 . . .. 結束breakup
分手快樂 祝我快樂 我可以找到更好的
朋友一生一起走