今日mei無返學...要自己一個返啦. . .幾驚遲到啊;' '
真係嚇死我啦'' 之後聽完個講座又要復活崇拜= ='' '' 今次都無上次甘悶'' ' '
有人係到唱歌. . 不過佢講野果陣...都係訓左.. '' ' = = ''
仲要遲放左成20分鐘tim之後同啊bee 小婷..出左長沙灣果到電頭髮'' ' '
電話啦.. 諗住出mk行街街啦.. . 諗諗下. .. 好近姑婆果到架wo
就上一上去姑婆到啦;' ' ' '姑婆真係好好人架啦;; ; ; '' ' '成日都甘錫我;''
坐左陣..就出mk啦;; ; ; 行左一陣朗豪..之後去左x華再行信和仲有潮特'''
差唔多7點就開始搭車返屋企..拎野去啊bee到桑拿桑拿啦' ' ' '
10點左右到啦'' ''焗左15分鐘..好正啊' ''焗完就沖涼..上左3樓傾計啦' ' ' '
小婷佢地話凍wo;. . 點解我唔覺= = '' ..係果到傾計傾到11點4就搭車返天水圍/..
期間打左俾許lai駿傾電話; ; 好弱智啊佢' '' ' ' ' 之後買左燒夜'' ''
同小桐係樓梯口到傾計; ;' ''' 好耐無係果到傾計啦'' 傾左成個鐘''
近排同小桐真係fd左好多'' ' 諗起岩岩識果陣... .10年都唔傾一句= ='''
傾左好多野////傾左1點30多d.有個果d食蕉洋叔叔話果到有兩個癲佬
話我地嘈...勁投訴我地wo. . .嚇,到我即走'' ' .就返屋企啦;' ' '
媽咪真係好多架啦. .甘晏返去..佢都起身開門俾我..仲唔鬧我tim'''
嘻嘻; '' ' '''' 玩左一陣電腦..好攰啊..就訓左啦 ' '' . .
果d人d歌到既 歌詞覺得唔錯
破碎的心多少次流淚
不再迷路..縱使失足
世事不可重頭
從前所擁有..有誰能保証永久
|