今日係閉戀皇城既Meeting大日子>3<'' .';;'' 就係Bbq啦' ' ' -0-
我今日好早就起左身啦'''' 10點左右啦' ' 之後打俾kenlas啦. . .好彩返左黎' ' '>/\<'''
再打俾桐桐睇下佢整野整成點啦' ' ' '' 1 點左右桐桐就黎左我屋企./.
等我整野啦. .!!!!!
我慢慢整啦. . 整到成3點!!!哈哈^0^'''' 整完就影左d相;.::;:;;
之後太悶就落左活力城到打陣機- Q - 部死人機壞左wo -3-
搞到無得打 =0=
之後皇后小彥打黎.. 話佢搭緊西鐵黎啦^3^' ''
我同桐桐就搭車入朗平等佢地啦. . '' '' 順便探下我的lingling寵妃^^
等左陣就到左啦. .!]]]]]
And then 就去左元朗廣場等陣其他人 啦!!!仲拎左個簽到波-0-
個個都遲大到過份啦 ' >Q<'''
行左去車站到接kenlas 接完等埋豬仔.再接埋太子就出發去打機啦'' '
落左X打機[]]][['' ' '
佢地班野..個個都係音樂高手''' 太子就勁鼓機' ' '
kenlas就勁結他機' ' '' 成200下都唔甩一個' '' ' = =""
有點兒變態的強勁!!!!!!
就走果陣佢地係到玩打拳果個野. . ]]]]
死弱智皇后打到手流左血 .\ /.'''
我打左兩拳. .打到8千幾啦; 但感覺卻似輕輕的
; 豬仔好恐怖啊''!!!!!!
谷實左先打落去' ' ''>0<''
之後就去左Blue Coxxx Cafe 到飲野啦; ; .,,.,.
太子係到玩魔術 .. 係到玩果到啤排魔術|||
之後係到傾計果d啦''' ' 傾到9點左右就出發去蝴蝶灣啦; ;
再去輕鐵站接埋貓貓'^0^''''
再一齊搭輕鐵出去啦!!!好衰啊;; ; 一邊搭輕鐵.. 一邊串我;; ..><..
出到去..係365買野Bbq啦; '' '
買完野,.. 可以傻到唔記得買炭=0=
桐桐同太子去左買'; ; ;我就同拎野果d人拎野入去先啦; ; ;
再同kenlas出去買酒啦 .. ' ' '買完酒仲有5x幾蚊... 俾我拎左黎買零食;; ;
哈哈[]]]]][[
12點左右...小宏同小婷..啊bee boky又話要走w0w0'''
唉'''' '' ..>""<..
B到差唔多1點!!!林小話到左. .我同小彥就出去接佢啦' ''
行入黎果陣!!!見到一班型人' ' '' 真係好令仔啊; ;;
之後就落左沙灘玩啦' ' ' ' '
係到玩Turn or Durn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
玩玩下果陣..發現我地隔離有個人自己係到挖沙,,勁恐怖囉..佢挖左好耐喇..
我地就即走左去第到..繼續玩....::::::
好變態啊. 貓貓同軒問果d問題' ''田螺= = ''陳大彥你好>/\<'''
陳大彥同貓貓唔知係邊到搵到個波返黎*
跟住佢地就係到打波啦' ' '
死人kenlas 踢左個波落海'''又得我一個著短褲><
''搞到我條褲濕左= 0 =好彩我換左條波褲''
走果陣換返裙走''''' 之後上返Bbq 爐到打波..有兩個村童
係到打交. . .有問題'!!!! 啊軒俾小桐叫左做啊輝=3=''
之後6點左右開始返屋企'' ''
小桐lingling上左我屋企訓陣啦
最不好的..是我們沒有影相= =''''
各位:::
多謝你們支持我搞的Meeting.. 最初我想不到貓貓會來的
貓貓也好thx你.. .林小也是''' 太子 kenlas 豬仔.你們的誠諾''
小tung lingling也來了 小彥捱被人鬧'''小宏的(希生) [ 綿羊小姐..> 3 <]
boky thx 小婷啊bee的忍耐;等了我們好久
thxThxThx thX
小彥:::::
Cafe的事. . .!!!!!對不起''' 不知道你會不會看到我的日記> <
但當時大家都站起來了'' ' 下次Meeting就是唱k 了.
你可以盡情的唱吧....還有多謝你問公司請假來到Bbq >0<]]
還要給人大鬧了一餐''' thx """
小婷 bee::::
我不知道...今天我是不是沒有理會你們..
也不知道你們有沒有怪我'' ' '但我戀總是要說句對不起
Meeting的合成相

|