今日一放學就返左屋企啦..***
本身晏d 同小桐lingling 出去傾計架 ^^
點知因為太累訓到死左!!! 電話向左勁多次..一d都聽唔到咯~~~
勁到包 -00-!! 訓到7點幾就起身食飯啦 >3<''
玩電腦`````睇電視```做下功課甘..就訓教啦!!!