今日起身 ..把聲-00-''唔見得人 /.\!
返到學校miss 捉頭髮 .\/. 又要整起佢 樣衰啊 ./\.
lunch 陪左小婷婷出去買完飯 thx 啊bee 臭魚幫我叮飯!!!!
死人黃烏龜今日係甘笑我走音 ...變態 @.@
放學果陣無啦啦又要留堂wooooo00 '''' 小婷又要.'''
之後叫miss幫我請假啦!!小婷無啦啦俾cch留咯 啞哂咯 -0-
之後雪熊獸搞掂左!! 跟住我就去左返工啦 ^0^
今日返5放9 去到行lobe wo...我想做薯條位啊...
行lobe..好悶.. 無野做係到勁抹住果個位啦!!!!! jerry 見到我甘..
問我想唔想早放.. 我話8點啊 '' '' 之後8點就收工走人啦!! 返到屋企飲左湯
做功課 沖涼睇左陣電視..打埋日記 就訓啦!! 真的太累了'''''
|