今日好晏先起身啊...-00-! 差D遲到** 媽媽整左餃子.. 正ARrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 叫左BOBO買炒面.^^. 上商業堂果陣.... 好辛苦啊. . .miss對到正一正. 但係以我甘多經驗.. 食哂啦都..^^ lunch... 叮左d餃子黎食..好味啊>W<'' 返到屋企好攰好攰!! 諗住溫商業架** 但係真係好攰啊... 12點3就訓左啦>V<'
對唔住啊...子龍** 應承左你D 野..做唔到.. 不過我知你會原諒我既^^