今天fai 5點幾打左黎...傾左陣電話**
6點左右....本身6點4起身架-0-!
點知搭8先打黎叫人起身..> " <
整整整野...**
天黑黑甘"但係我都無帶到遮*V*
今日係最後一日上課.
可能係我最後一日上堂>0<'
第一課Maths..買左包包食!
好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
訓訓下教:::;;
我地班d 人 差唔多個個都出去睇果個血手印.
我都好8甘..行出去睇下!!
點知....................................................................................................
o哂咯..一大個血掌係(場)到-00-''
仲有個得3隻手指拖行既印/.\
勁弱智...
胡sir黎左搵果個流nose 血果個人\\>*
聽佢地話.d血去到2f 班就無左啦!!
捉到果個人;;"
又咪要自己拖返]]]
衣件事令我回想起女廁有一格廁所夾左頭髮係到既情景
係我第一個發現...驚到我跑返課室-00-!!!
無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中文今日全陪人都朗讀哂啦..
講分數啦^^
我24/30..ok啦....
我諗衣個分數應該就係我考甘多樣野最高分..
英文果個orlo.16/20..最高分..^^
仲有一個人同我同分.
收到消息話黑雨啊....^0^
comm堂 ..測驗啊..
識好少-00-''
點知就放lunch 果個死矮婆話學校照常上課@0@
食屎啦.\/.
lunch出左去食.. 最後的午餐!!
去左食虹橋-00-'''
食完去左千千到買0 食..^^
三個人一把遮-00-!
我的襪濕透了...返到課室...除鞋;除襪**
舒服哂....
弱智唔好喊啦**
橙咋麻.....車. ...大把啦
嘻嘻..>W<'多的是
晚上傾電話傾到成6點先訓-00-!
|