李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 16
累積人氣: 13009
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五   晴天


黑雨"" 分類: 未分類

今天fai 5點幾打左黎...傾左陣電話**
6點左右....本身6點4起身架-0-!
點知搭8先打黎叫人起身..> " <
整整整野...**
天黑黑甘"但係我都無帶到遮*V*


今日係最後一日上課.
可能係我最後一日上堂>0<'
第一課Maths..買左包包食!
好味!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
訓訓下教:::;;
我地班d 人 差唔多個個都出去睇果個血手印.
我都好8甘..行出去睇下!!
點知....................................................................................................
o哂咯..一大個血掌係(場)到-00-''
仲有個得3隻手指拖行既印/.\
勁弱智...
胡sir黎左搵果個流nose 血果個人\\>*
聽佢地話.d血去到2f 班就無左啦!!
捉到果個人;;"
又咪要自己拖返]]]
衣件事令我回想起女廁有一格廁所夾左頭髮係到既情景
係我第一個發現...驚到我跑返課室-00-!!!
無聊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
中文今日全陪人都朗讀哂啦..
講分數啦^^
我24/30..ok啦....
我諗衣個分數應該就係我考甘多樣野最高分..
英文果個orlo.16/20..最高分..^^
仲有一個人同我同分.
收到消息話黑雨啊....^0^
comm堂 ..測驗啊..
識好少-00-''
點知就放lunch 果個死矮婆話學校照常上課@0@
食屎啦.\/.


lunch出左去食.. 最後的午餐!!
去左食虹橋-00-'''
食完去左千千到買0 食..^^
 三個人一把遮-00-!
我的襪濕透了...返到課室...除鞋;除襪**
舒服哂....
弱智唔好喊啦**
橙咋麻.....車. ...大把啦
嘻嘻..>W<'多的是
晚上傾電話傾到成6點先訓-00-!






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)


alex5201111 於 2006-06-10 06:03 PM 發表:
下...有血啊...點解個條友甘白痴既...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]