今天我又係1點幾起左身啦>"< 好攰...今朝成6點先訓咯** 陪個低b fai傾電話..係唔係白痴架-00-! 起左身就同爹d講話出元朗上台.. 2點左右就出左去啦! 上完台搭返車屋企.. 收到boky的msg 問我係邊.. and then返屋企換左件衫..拎埋遮就出左去飲野啦^^ 好耐無搵boky了..! 有否掛住我呢..boky 豬豬 傾左陣計..見下cafe工^^ 佢話16歲再去見過wo.>0<' and then 就去左千色行左陣** 識左個新朋友仔 梓同^^ 好好人啊佢^^ 返到屋企溫下串左陣生字..就訓左教;;::