今日考中文..好攰啊!!
琴晚先訓得果兩個鐘-00-!!
低B架.. >"<
同低B輝玩SMS ..玩到成2點..
3點幾小魂放工打左俾我... 收線訓左陣.
低B 輝唱完K 4點左右打左黎 >0<'
傾到差唔多6點訓左一陣 /.\
都唔知有無訓到兩個鐘~0~
考試果陣..訓左好耐..好彩MEI MEI 踢我張椅叫我起身
唔係都唔會點啊!*0*
之後考作文!!
人地叫我寫600字..我作左900字!呵呵
放學就返屋企..訓教.
訓醒陪媽咪去買送
真係乖女架啦你^^
我買左好大杯乳酪.>W<""
但係好難食... 都唔同既>/\<'
夜晚諗住睇波架麻!
點知..................................................
死低B輝..明知自己唔飲得就唔好飲啦
飲完會出酒難仲死去飲....
食唔食唔知個死字點寫
小桐俾心機考試啊>w<考完一齊出去癲癲癲玩一大餐*0*
|