李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« April 2015 »
SMTWTFS
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 46
累積人氣: 13039
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 14 日  星期三   晴天


乖乖女!! 分類: 未分類

今日考中文..好攰啊!!
琴晚先訓得果兩個鐘-00-!!
低B架.. >"<
同低B輝玩SMS ..玩到成2點..
3點幾小魂放工打左俾我...    收線訓左陣.
低B 輝唱完K 4點左右打左黎 >0<'
傾到差唔多6點訓左一陣  /.\
都唔知有無訓到兩個鐘~0~

考試果陣..訓左好耐..好彩MEI MEI 踢我張椅叫我起身
唔係都唔會點啊!*0*
之後考作文!!
人地叫我寫600字..我作左900字!呵呵
放學就返屋企..訓教.
訓醒陪媽咪去買送
真係乖女架啦你^^
我買左好大杯乳酪.>W<""
但係好難食... 都唔同既>/\<'
夜晚諗住睇波架麻!
點知..................................................

死低B輝..明知自己唔飲得就唔好飲啦
飲完會出酒難仲死去飲.... 
食唔食唔知個死字點寫

小桐俾心機考試啊>w<考完一齊出去癲癲癲
玩一大餐*0*






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)


牙雯=] 於 2006-06-16 12:52 PM 發表:
妳好嘛=]
妳成日都話我吾嚟,,而家留多啲啦XD"
搞錯AR妳-000-瞓教!!!
仲有AR,,咪考試果陣SD  SMS啦[雖然我都有同妳SD,,XDDD"]
好俾啲心機呀!!!考完1齊返東門AR  *V*!!
我要BUY好多嘢-000-你叫埋AR田加油ARR"

7年的姊妹*V*加油啦,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你去埋啊田到留言啦^^
甘你多d黎啦wo >0<''
咩wo...甘今日maths 唔識啊. . .是但做完咪算咯..!
又悶wo..訓唔著**
你都俾心機啦]]
我都想返.....  我都要買好野!!
7年啦!!!好長啊呵^^
Posted at 2006-06-16 11:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Fai 於 2006-06-15 10:17 PM 發表:
你係咪低b家...你甘話人低b...死白痴...
我鐘意飲啊...唔比啊...吹咩吹咩...呵呵∼∼∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你先低b啊.!!
甘你之後又係甘話辛苦;;::
無話唔俾..你辛苦姐..又唔係我**
Posted at 2006-06-15 11:16 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SIU TUNG" 於 2006-06-15 09:19 PM 發表:
-3-""我今日第一日考eng..頂!!!
writing死左囉..平時英文最好就writing..
點知到考試果陣先黎失手..fuckkkkkk**-0-"點算好..

中文作文作多咁多字-0-"比人扣分架我地..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦...   ..
一科姐...之後果d要俾心機啊^^
俾心機啊^^

會架咩..上次考試我地班有一個1400字咯-0-!
有問題
Posted at 2006-06-15 11:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]