今日考Maths ....完完全全地失敗@0@
第一份做左15分鐘就係甘訓... -00-''
訓到郁唔到. . .仲要發左個夢!!
見到李旨wing 返左黎**
話考試唔可以訓教 -"'-
啞哂咯 -0-
之後mc 係甘玩sms ''
又訓唔著wo>0<''
同啊bee 係到玩啦^^
俾啊sir發現左/.\
勁無奈./\.
放學同啊bee 欣 行去新墟既時候見到好多怪獸!!
有蜥蜴.. 又有隻白色既唔知咩烏..
最特別就係見到隻好好好細細好瘦既貓仔>3<
佢好慘啊... 佢係甘跟住我地行..
之後拎左個發泡箱裝住佢啦!!!
拎拎下..佢爬出黎wo.-00-!
驚死我*0*
anyway 我係好無助既情況之下打左999!
問佢我可以點....
佢就俾左愛護動物協會個電話我啦.]]]
後來有個ee 收養左佢;;::
希望你會幸福啦!!
古古力! 古古力. .. /
and then 同啊bee去左行吉島 呵呵..
去左美食廣場到食左面... 飽到pppppppppppppppkkkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!!!
行多陣街5點左右就返左屋企啦**
返到屋企 訓教... 8點左右先起身 -00-''
本身話去mei到睇波架. .
最尾都係無去到>0<''
msn sms 2點半就訓左啦!
 細細笠
 好瘦啊!!! 好慘**
古古力;;::
世界盃>W<"
短裙阿姐

我地既午餐!^^ 正啊!!
食完啦^^ 食死左
勁瘦
好多啊**
我影架!!
|