http://takey.myweb.hinet.net/miss1.htm
衣兩句幾好
愛一個人不一定要擁有﹐但擁有一個人就一定要好好去愛他ll]]
有些緣份是註定要失去的﹐有些緣份是永遠不會有好結果*
可能我就係因為衣個故事而中意蜻蜓..
or 唔係都唔定!! 總之我就係中意蜻蜓啦^^
今日一早小桐就黎左我屋企啦!! . .
果陣我仲訓緊. .俾你個死婆嘈醒左! .\/.
起身.. 刷牙洗面.. 同小桐影相..呵x2
好耐無同你影相啦^0^
影完相..玩左一陣. 小桐就去左溫書啦!
等佢差唔多補完習;;
打俾我一齊出去買耳環 **
我買左兩隻蜻蜓耳環. >0<''
我的愛愛愛愛啊!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
買完去左打左陣機^W^
9點左右就返左屋企啦]]]
好耐冇影相喇我地XD
|