今日考英文list** 幾好啊. . . .都ok識^0^ 之後考人文果陣...-00- 勁訓教..又係甘同黃雪傾計!! 唉..一d都唔識咯;; 放學之後去左食野 再返去考sba. .. 咩都無準備到.. 諗住死硬啦/.\ 好彩有本書係到.. 一邊睇一邊講返dd. 唔係我實死啊!! 最後點知最多野講果個係我!!!!! 返到屋企訓教起身食飯電視.就訓左啦>W<''