今日考英文.. 考reading 都ok啦!! 覺得都ok得啦^0^ lunch 無出到去食野>W<' 之後補課啦啦** 希望商業考得好D啦 放學勁大雨啊;; 好彩我有帶遮]] 陪佢地去學生會室借遮 賢,bobo ,鄺鄺好型 ~~~ 哈哈!!! 跟住mei 買左豌仔翅上我度食 仲有撈麵 榴槤 食完訓覺 ** 好攰 訓到7點食飯 跟住溫左一陣mei就走啦 沖涼 小桐幫我溫左陣書!!