今日9點幾就起左身啦!!
沖涼整野..出去mk 唱k啦^^
係neway city到等埋我的會員們**
小銀好準時啊>3<'
陪小桐去ok到買煙果陣..甘岩撞到啊偉]]
都係我地幾個最準時:;;:
事實我地係遲左到架 -00-!
打埋俾其他人..
遲到遲到> - <''
我地幾個就開左room先啦^W^
啊Sa room 啊 呵呵>0<'
好可愛啊 ^0^
遲到果d人慢慢黎到啦''
小狼 銓 kelvin 小銀 啊偉 霖 貓貓 都黎齊左啦\//\
唱到3點 ..就走啦**
之後就去左打機啦```
打左陣 去左金雞到篤波;;:
篤到5點鐘就入大尾篤啦^0^
貓貓 霖 啊偉 因為有事要走先> - <'
搭車入大埔果陣... 我 小桐小銀..都訓左教*
點知入大尾篤架車唔夠位wo ... 小彥同豬仔就下一架車先黎=00='
去到果到我 小桐 小狼 小銀租左單車先 ^V^
等埋小彥**豬仔.. 因為小銀唔識踩.-"-
小彥就車佢啦.!!!!
我地踩左去提霸到 好令啊果到...?*>
點知踩踩下. .因為有果d博 小銀企唔返上去..
成個人整到傷哂.. 果陣我又唔係到wo. *.*
唉.. . ..有人幫左我地DD ..]]
啊聰黎左. . 佢果個係SIT 位就車小銀落士多到休息下啦_ _ _
送埋小銀返工.. 計劃食野既事啦^^
小銀走左之後..;;>
個天都黑哂啦. .啊聰帶我地去提霸到玩多次..
點知 有三個白痴係到玩野.**
踩踩下停左.. 我地三個,甘聰明..就去到盡到坐左陣.
好多星星啊. 好令啊.... 真舒服!!
最後去左BBQ. . 等埋嘉駿 CHUWN就BBQ啦
唉.............................................................................................................
....................................................................................
本身聰走左架啦.. . 都返轉頭幫我地""
真係唔話得\/|
之後都無咩野..**
BBQ完我 小桐 豬仔 CHUEN 嘉駿 豆腐 就去左提霸到睇星星.^0^
佢地話會見到流星架..
真係俾我見到一笠甘大把''
雖然係一笠..但係我都好開心>W<'
踩既途中..豬仔唔小心跌親啊 勁傷啊 -00-!
之後小彥打黎話佢地要上黎''
就派左兩個人去接佢啦^^
係果到睇埋日出. . 勁令啊..
佢地影左好多相 ..我同小桐就 .\/.
天光就落返去..俾架單車阻到我地9點先開始返屋企''
佢地係d 餐聽到食野果陣..我係到勁訓 >0<'
點知搭車入天水圍果陣.. 唔知醒去到總站知-00-'
返到屋企沖埋涼吹埋頭 就訓教啦..12點左右
一訓就到晚上成11點 -00-!
12點半又訓到..26號
起身返學-0-! 17個鐘
 
 
|