今日小桐都考完試啦** 甘岩lingling 又放假.. 放學返黎''沖涼就出去啦^0^ 過左lingling到食蛋糕 ..好正啊>W<'' 食埋就出左去打機..行街.. 行到甘上下就去左百份百到食野啦;;:: 之後欣欣出左黎..]] 再陪LingLing去搵鞋^^ 行到去新元-00- 點知關哂門'' 係果到影左d 相 勁搞野啊 '''呵呵 >Q< 玩到差唔多就返屋企 訓教.. 訓返我之前果d 無訓過既時間..=] 聽日出Meeting 養精神中.*>