小桐 第一個同我講生日快樂... 呵呵*V*
第2 ::輝Fai >3<
第3 ::豆腐. . -3-
第4 ::啊chuen > - <'
第5 :: 豪仔哥哥^0^
第6 ::權權 > . <'
第7 :: 牛奶仔 ]]]
第8 :: 許嘉駿 >W<''
第9 :: LIng linG
今日7點幾Mei打黎..
唉.. 死得啦. .. 我身都未起....-00-''
醒一醒..問Mei 唔係返8點9咩. . 原來係既
諗住訓多陣啦.. 睇下d 時間... 要整野..
Mei上左黎....今日我同Mei 都要演講.. 驚怯場 >0<'
一邊返學一邊練... 我仲要係琴日先拎到張紙啊 /.\
返到學校.. 搵Miss Lai 練.. . ..
放低相機..叫BObo 錄低Mei 既演講..
小息之後就係我啦.. 小息果陣..留左係到練下,
打埋電話俾 Fai起身返工.. 話甘快就到我啦. .>"<
成兩年未上過台講野... 死得.. 一開始係甘震
之後無甘驚... 放學就返屋企沖涼慢慢整野
同小桐去睇戲^^ 睇 4條腿x救隊
笑到爆肚... 哈哈哈' '
果個rj 諗野真係幾掂!!
睇完 同小桐發癲.. 係到錄野. . 又係到影相. . 笑死
等埋 lingling 就去打機啦. .. .. 食完飯又去打過!!!
我可以光明正大入機鋪啦. .. 呵呵
11點幾就返左屋企啦 *V*



我影架..係唔係好正呢呵呵
|