李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« October 2020 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 29
累積人氣: 13022
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 29 日  星期四   晴天


生日快樂. .. 李嘉怡^^ 分類: 未分類

小桐 第一個同我講生日快樂... 呵呵*V*
第2 ::輝Fai >3<

第3 ::豆腐. . -3-
第4 ::啊chuen > - <'
第5 :: 豪仔哥哥^0^
第6 ::權權 > . <'
第7 :: 牛奶仔 ]]]
第8 :: 許嘉駿 >W<''
第9 :: LIng linG

今日7點幾Mei打黎..
唉.. 死得啦. .. 我身都未起....-00-''
醒一醒..問Mei 唔係返8點9咩. . 原來係既
諗住訓多陣啦.. 睇下d 時間... 要整野..
Mei上左黎....今日我同Mei 都要演講.. 驚怯場 >0<'
一邊返學一邊練... 我仲要係琴日先拎到張紙啊 /.\
返到學校..   搵Miss Lai 練.. . .. 
放低相機..叫BObo 錄低Mei 既演講..
小息之後就係我啦..   小息果陣..留左係到練下,
打埋電話俾 Fai起身返工.. 話甘快就到我啦. .>"<
成兩年未上過台講野... 死得.. 一開始係甘震
之後無甘驚... 放學就返屋企沖涼慢慢整野
同小桐去睇戲^^  睇 4條腿x救隊
笑到爆肚... 哈哈哈' '
果個rj 諗野真係幾掂!!
睇完 同小桐發癲.. 係到錄野. . 又係到影相. . 笑死
等埋 lingling 就去打機啦. ..  .. 食完飯又去打過!!!
我可以光明正大入機鋪啦. .. 呵呵
11點幾就返左屋企啦 *V*

 



我影架..係唔係好正呢呵呵
 

 

 






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)


MyToDaY 於 2006-07-01 11:05 PM 發表:
SORRY aR -0000-咁耐先同你講!!

生日快樂>3333333333333333333333333333333333333
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SIU"YU=] 於 2006-06-29 05:39 PM 發表:
生日快樂...*
又大一歲lu^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係啊. . . .
想永遠停係16歲啊..*
又入機鋪 又唔洗驚俾人捉!!!
篤波又唔洗俾人叫返出黎-00-''
^^
  
Posted at 2006-07-01 12:20 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



水~ 於 2006-06-29 02:21 PM 發表:
生日快樂呀~~
遲左小小!!
sorry呀..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔緊要啦. .
遲左好過無啊麻^^
生日流流.. .   sor 咩rry啊.. . -00-''
 
Posted at 2006-07-01 12:18 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Meiling>v<" 於 2006-06-29 07:26 AM 發表:
蜥蝪 生日快樂woo 唔係小朋友na=]
16歲要成熟na 知道嘛?? 啜啜..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

啊. . . 多謝Mei Mei
我好想唔係架. . 但係唔知點解你地甘覺得-00-''
衣.................................................
Posted at 2006-07-01 12:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



張婷,,* 於 2006-06-29 12:55 AM 發表:
生日快樂..+2,,"
唔好肚痛‥hee^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

張婷!!^^
我幾時有肚痛wo.. -00-''
thx thx >W<'
Posted at 2006-06-29 07:24 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]