今日12點左右就起左啦.. ... 勁慢整野
同Fai 出Mk睇戲. .. 打俾低b 叫佢起身-00-
有人電話無交錢.. 啞哂 打屋企又飛左線落佢媽媽到 仲無奈 /.\
維有等 Fai打黎啦..
2點幾打返黎.. 我整野..整左成2個鐘 仲未整完.. *-*
4點先出到去...約左3點半. .. Fai快過我到>0<'
係朗豪到睇下 睇咩戲.. .決定左睇"" 海神號""
但係Fai 係睇過的/ -00-'
都陪我睇多次.. 真係唔話得;
成6點先開場... 去左第6感到飲野.>"<
極唔好飲... @-@
睇完7點半左右啦;;::
真係唔錯唔錯.. 果個人超勁啊 ^W^
諗野超正.... and then Fai約左人食飯.*
我本身諗住返屋企架.. 又諗起毛毛係到返工..
諗住去探下佢啦. . .又唔識路..
見到跳跳虎..同小狼. . ^^
最後都係返到屋企啦>0<'
|