李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 21
累積人氣: 12625
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 14 日  星期五   晴天


唱K 分類: 未分類

今日10點起身..整野出去唱k!!!!
With   小桐 nick BB & 他的朋友昌昌
12點左右出到去.. 佢地兩個死仔.仲未到..-00-
我同小桐開左room先..順便開下聲
嘩..................未開聲唱歌..嚇死人
唱左一陣..,小桐就出去接佢地黎啦**
死人nick BB 叫我唱帝女花.
死仔啊. . . .甘果到係高音啊麻.. 唔通走音好.\/.
昌昌勁搞笑..話NiCK bb 係歌神.
咩歌都識唱.. 
笑死.......
唱唱下..我整(寫)左杯野飲..-00-'
唱到4點半多d就走左啦^0^
都唱左幾耐啦..
and then 落X打機..
我拍子機綠光..無甩過啊..呵呵
昌昌之後又係到玩...係甘話難..
之前仲話我(咋)啊啦
睇下我勁你幾多.. 雖然好屎..但係勁過你..呵呵>W<''
打完去左影貼紙相.. . ok啦..
係果到玩左一次打拳..
呵呵..我最勁...
玩完買左雪糕食..
本身係千色到食好好地架**
點知出左去..就溶得勁快..-00-'
可想言之..出面幾熱啊
係麗園到坐左陣  昌昌係甘逗d 0靚仔玩
笑到pk.. 諗住玩千秋^^
可惜!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下雨了. .. 我地就返屋企了..
同小桐係樓梯口到坐左陣..
等埋lingling 黎傾左陣計..就去lingling屋企坐陣..
睇下黑澀會. .
好可愛啊. .. 10點左右就返屋企啦..
點知俾我撞到上年f 5果個羅文.. 立即轉身..
最後都係俾佢見到..
吹左兩句就落車啦... .


帶左黑con  .but好似無咩變甘..-00-
昌昌-00-
 
唱k的時間偷影的



用淚排洩你 揚眉吐氣 忘記你卻不爭氣






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)


小月 於 2006-07-15 02:39 AM 發表:
傻妹........我返到屋企啦......一返到黎就黎留言俾你.......
今日心情不佳><............好想搵人@#$%^&*(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我不是傻妹..-00-
返到屋企快d 訓教吧..
我知道啊. . ..俾心機返工就可以了!!
知道嗎.?
Posted at 2006-07-15 01:54 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]