今日10點起身..整野出去唱k!!!!
With 小桐 nick BB & 他的朋友昌昌
12點左右出到去.. 佢地兩個死仔.仲未到..-00-
我同小桐開左room先..順便開下聲
嘩..................未開聲唱歌..嚇死人
唱左一陣..,小桐就出去接佢地黎啦**
死人nick BB 叫我唱帝女花.
死仔啊. . . .甘果到係高音啊麻.. 唔通走音好.\/.
昌昌勁搞笑..話NiCK bb 係歌神.
咩歌都識唱..
笑死.......
唱唱下..我整(寫)左杯野飲..-00-'
唱到4點半多d就走左啦^0^
都唱左幾耐啦..
and then 落X打機..
我拍子機綠光..無甩過啊..呵呵
昌昌之後又係到玩...係甘話難..
之前仲話我(咋)啊啦
睇下我勁你幾多.. 雖然好屎..但係勁過你..呵呵>W<''
打完去左影貼紙相.. . ok啦..
係果到玩左一次打拳..
呵呵..我最勁...
玩完買左雪糕食..
本身係千色到食好好地架**
點知出左去..就溶得勁快..-00-'
可想言之..出面幾熱啊
係麗園到坐左陣 昌昌係甘逗d 0靚仔玩
笑到pk.. 諗住玩千秋^^
可惜!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
下雨了. .. 我地就返屋企了..
同小桐係樓梯口到坐左陣..
等埋lingling 黎傾左陣計..就去lingling屋企坐陣..
睇下黑澀會. .
好可愛啊. .. 10點左右就返屋企啦..
點知俾我撞到上年f 5果個羅文.. 立即轉身..
最後都係俾佢見到..
吹左兩句就落車啦... .
帶左黑con .but好似無咩變甘..-00-
昌昌-00-
唱k的時間偷影的
用淚排洩你 揚眉吐氣 忘記你卻不爭氣
|