今日訓到1點左右就起左身..
本身小桐話過黎架**
andway 無黎到.-00-
我就整野..出去..放埋d 書 去nick bb到應戰!!!!
拎住d 仆街書 .. 重到死||\\
係北江到放左700蚊.. 差唔多啦,,
放完就入 nick bb到啦.
上到去有二個男仔.. 一個女仔
有一個未見過.. 其他果兩個都知係邊個傾過兩句計甘啦:;;::
家維 家威 仲有果個女仔..唔記得叫咩名.>"<
睇住佢地打牌.. nick bb話俾我玩..
我都唔識,,打什麼..-00-''
之後佢係甘教我啦...
我幫nick bb win左30蚊啊.
呵呵.. . 真係勁架啦^W^
仆街死家維..家威.係甘串我.. .
又叫我楊丞琳.. -00-..食屎啦 ..
不過今次都少左啦!
打到8點左右佢地就走啦..
我地 就落去食野啦!!!!
去左食m記.. 我買左個hapi miu 食
呵呵...........................
之後等埋kk.. 昌昌.. 就去x康 買左d雞翼仲有果d椒
今晚等我下廚 煮返d好野俾你食啦
呵x 2!!!
上到去.. . 一開始就玩789 先.
哎啊. . . .. .玩到有d 口乾tim
無d 酒落下咀>0<''呵呵
之後係到玩猜妹. .. . 食屎啦
死昌昌.. 整到我係甘飲
勁快就飲哂d 酒.. .
落去買. .. . 飲左勁多酒咯今晚
之前班人話肚餓wo...
我要出絕招... 呵2
整好d 雞翼
一邊整一邊影相.. 笑到我死. .
wing 住黎整野食 . 都整到甘成功呵呵
仲加左料. . 加左d粉絲*V*
[[[[[美女廚房. .. . 食左先講]]]]]]]]]
成班好似無成過野好野甘
係甘搶..-00-
食完就再飲啦..
玩3公. . 頂...............................
成日密"聾"... O咀..
成日飲.. >"<
飲到5點幾. . .我又想訓啦..
KK 幫我按摩個頭.. . .嘩. . ..堅正
訓左一陣. .. 起返身 .. .
抽大細.. 好彩唔洗點飲^3^
大家都攰左啦..
小桐同NICK BB都訓左..
我就過左去 NICK BB間ROOM 到訓.
PK啊. . 唔夠位訓. .訓得好辛苦.. -00-'
10點幾起身整野. .果D. . 執埋間屋..
落去飲埋野就同小桐返屋企啦
返到屋企訓唔著WO..
頂啊. . . .
想嘔又嘔唔出. . ..頂住頂住..
想死
3點幾先訓..
訓到8點左右起左身!!!!!
食飯睇電視.. 沖涼打日記就訓左啦
美女廚房>0<'

好 專業啊. ..呵X2
哈哈. ...
嘩. . . .. 正啊 10分
搞掂哂D我 傑作呵呵
全家幅.-00-'
|