今日 1點俾人打黎嘈我起身>0<' 真係好攰啊. 訓多陣先!! 點知訓唔返wo.-00-'' 之後就起左身. . .慢慢整野啦..^^ 有人話2點再打俾我...但係無打咯 打過去. .點知仲訓緊教wo 4點左右出門口!.. 出到灣仔 5點半左右啦.. 陪小月去買電腦果d..我完全唔識既野..-00-; 之後去左kfc 到食野** 太飽了... 就陪佢食.. 6點9左右.. 啊俊話佢到左'' 小月送埋我去搵佢..小月就出mk 買衫鞋果d啦 聽講座... 勁好笑咯..個葉博士.. 呵... 聽完就去左打機.. 再去食飯.. 食完飯..行左過銅鑼灣..-00- 之後就返屋企low