今日諗住係屋企到過啦!! but 11點幾既時候.. mei打黎.. 問我借雀 用... 訓訓下的時候.. 個8婆就到左啦>0<''' 果陣我仲未訓醒.傻傻下甘]] 唔記得自己無著褲就甘行左出去廁所.-00-'' 唔知有無人見到..-"- 之後玩左陣電腦 媽又係到嘈我返學果d野 >< 就黎煩死..就過左mei 到避難啦.. 避左一陣.就返左去啦.. 7點左右 傻ying 就拎返d雀過黎.. 今日就係甘過啦^^
好想知道你的100分會給怎樣的人 可不可以告訴我標準不要讓我一直等