今日好正常甘返左學去補考啦
唉,. . . 自己知道自己事啦./..
今次補考都係唔合格架啦.!!!
返去訓教吧啦..
點知一睇份卷>0<
嘩...................................
一條都唔識啊... . -"-
維有訓教啦]]]]
訓左一陣.... 真係唔識咯
是但做左兩條\\\|
見到MIu Miu係甘做.... 再望下自己份卷-00-
得個啞字..
放學就返屋企啦...
諗住訓陣教先同 小桐 nick bb 昌昌出去食糖水的..
小桐黎左.. . 訓又訓唔著wo.. -00-'
就慢慢整野啦 . .
等埋nick bb 佢地拎埋野返黎
出去果陣..行路去吉島的時候,,
同小桐 食左條[[[砵籣街]]].. . 呵呵
就出左屯門 x奶佬到食糖水..
叫左個珍珠楊支甘露. ..
ok啦.. .. 不過係飲的..不是食..-00-
食完佢地話想打牌wo..
nick bb的麻雀 俾佢家姐掉了.. >0<''
就去買返副啦.. .
買完就上左nick bb到打啦. .
打左一陣我都係唔識打.. -00-'''
之後小桐 nick bb去左買送煮乾炒牛河食!!!
ok啦.. . 就是不夠味了..
不過都幾味^^
之後睇埋狙魔人.. . .勁悶-00-
睇到我訓著左.. .
15/16 ..都唔好睇既
睇完就返屋企啦
返到(小)康等埋lingling 放工.
同小桐 又食多條[[[砵籣街]]]
同ling ling一齊返天水圍..
笑到我死 ..
死低bb
呢張相真係笑左好叉耐.. ..哈哈哈..
難得的一張正經相T^T""
|