今日8點9小桐打左黎叫我起身. . .
唉. . . .教左鬧鐘都仲唔知醒-00-'
拿拿林整野
今日整野快左啊.. 發覺^^
之後我好期待的拿著我咸蛋超人的紙袋..
走往買撈面的地方.. 周圍看看..
看不見撈面-00-'
問問店員. .
她說.:::::啊妹.. . 買哂無貨wo..
突然有一種 對不起lan lan 的感覺..
說了幫她偷撈面..但我現在做不到啦.. ><'
打給小桐.說我上了車. .
當車子經過的時候
見到小桐和桐爸爸.. 他們追車. ..*V*
上了車.. 跟小桐傾計.. 好快就到了上水..
要跟小桐分開了!
3天之後才有得見,,了!!! T.T
我便獨自上路了..
小巴>>>> 負責穿梭沙頭角的巴士
最後到了沙頭角!!
食了我的腸粉..
玩了一陣的電腦... 就出東門了..
33 lan lan 一起出東門出了. .
出到去..周圍行行行//
買左4個鐲子... 給我 3個的好朋友
然後給人家騙了我的去駁頭髮..
說了 $ 1 /3條的.
但駁了15條 ..她說$11 一條..
屌你的啦.... . . . .
給了$150她.. . 我就走了..
去了食東門^^
食了好多東西.... .
食了尤魚x 還有 粉果.. 食了好見東西. .
9點左右就回到家去了..
好多人都不相信我才大陸.. -00-'
因為沙頭角電話還收到的!!
2點左右我看著漫畫就訓著左啦啦!!!
|