今日10點左右就要起身啦.! 起身整埋野!! 就返出香港啦 > < 去到粉令的時候..見到啊龍.. -00-' 好耐無見啦!!!!!! 傾左兩句就走左啦 =] 搭完火車去上水..再搭bus 返天水圍 落左車.. 無野做就去睇下漫畫. 租左death note 1 2黎睇..^^ 返屋企睇啦!! 嘩.......................................... 好鬼正啊** LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL 好型啊. =] 月月月月月月月月月月月月月月月月月 好令仔啊^^