今日 10點就起左身啦..
整野..沖涼出去同lingling 唱k..
係天瑞到等埋d fd /
頂. ...mk 仔.. 有一個..
諗住去 neway唱架 點知full左wo.. -00-
就去左Grees box ^^
之後唱唱唱. .
係甘同果個wing傾計. .
去左扭蛋!!
扭左隻 e 喲.. 仲有隻豬仔..仲有跳跳豆..^^
之後俾啊wing 偷左隻跳跳豆><
唱到差唔多5點先 cut *V*
wing 8點放工..
我同ling就好慢慢慢甘行左去打機.
之後食左d 野.. -00-'
好飽tim!!
最後去左食壽c ..
食左成個鐘
係果到坐坐坐.^^
之後去左扭蛋機果到果陣. .wing 放工打返俾我.
問佢係邊. .
之後係元朗廣場到坐, ,傾計.
真係好白痴
講咩都信. .-00-;
之後見到一個唔應該見到既人..
過左去就算啦.. /// 時間可以沖淡一切
|