李嘉怡::::::偶的日記
不要因為完結而哭.. 要因為曾經發生而微笑
Don't cry because it is over ,smile because it is happened
kayidiary
暱稱: \|\嘉怡'' YiPpeE ^^
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-27
姐姐!
XANGA vs blog
電腦vs 執房!!
BEE. . .BEE. . BEE
文章分類
全部 (313)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
bee!!!!
BokY 豬|\|\
kai仔雅|||]]
kenlas.**
我的相簿>﹏<*...
許lai駿_,./]
黃烏龜[[[[[]]
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 313
留言總數: 167
今日人氣: 13
累積人氣: 12686
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 25 日  星期二   晴天


報警!!!! 分類: 未分類

琴晚係lingling 到訓. .
今日早上熱醒左. . -00-'
之後食野. 睇下電視, . ,
1點幾同豪仔哥哥..  一齊返屋企整電腦啦
整左好耐先整返.. -00-''
之後係到玩波子棋..勁好笑..
俾人食左棋要慘叫 ..
小桐又去左nick BB 到.. -"-
下午媽咪佢地又打麻雀..
我好悶甘. . 又訓教啦!!
訓醒..佢地仲打緊..
  肚餓... 就煮飯啦**
我整雞翼.  細妹就煲飯啦..
因為我係唔識煲飯架 =]
煮好雞翼..傾左陣電話啦..  .

頂. .. . .屋企電話有人打黎搵我..
你洗唔洗甘啊..又係到問3問 4//
係我好紋的時間.. 我搶左電話過黎.
仲爆左一句.. . 你做咩撚野啊. .
就一巴埋黎.. ..  洗唔洗啊. ./
我同你講過幾多次啊... 我d fd打黎唔到問甘多好唔好..
仲係勁無禮貌甘係到嘈. . / 俾你問過d人 個個都話唔敢打黎屋企咯/
之後勁大聲係到嘈我..  之後太紋啦我. .
就話報警 話佢打我. 最後我都係無報到'''
諗住拎返我的公仔黎睇啦..  .但係又放左上格床到..
仲要拎兩盒野落黎.. .好唔小心甘.. 掉左一盒.仲要撞左我的頭到..
死pk 細佬睇住都唔撚出聲.. .
真係好撚賤..   爹d 以為我發脾氣掉野啦..
就係甘踢我d 野..
踢到我有一隻既living dead doll 爛左d!!!
傷心死我啦  , ,,
靜係識話俾錢我俾錢我..  錢大哂咩..
都唔明白我要d咩...
之後真係報左警咯.  .on 9架
啊媽係甘話捉我入察wo. .
白痴係到你入啦..
之後d龜上左黎.. 我係到玩電腦. .同小桐傾傾計/
其中一隻勁好人啊/ ..... 睇到我同小桐講..話我俾爹d 車左一巴..
佢就問我洗唔洗睇e 生果d.. . 洗唔洗搵社工..
果陣我真係好紋..就同佢講..幫佢地搵社工啦.. 
頂... . ..有一隻正一pk 龜黎架
就算我係有錯! 都係佢錯先啦. 
係甘係到鬧我. .頂你啦..
我咪話返佢咯. .. 話咩..  佢地靜係話錢..
好叻咩. . .根本唔明我要d咩..
佢話..佢地俾飯你食.俾錢你用..
佢地要諗既野仲多過你..
你16歲啦.. . ..
我就立即話... 16歲..我大個啦..洗唔洗我識咩朋友都要問長問短果d啦
錢. .大哂啊. ...咩都係錢..
又話咩.. .佢地都係關心你姐..
車. . .應關心不關.不應關心就關;;
佢話你衣家玩電腦都係佢買架咋..
我話. .又咪係錢.. . 又係關錢既事..
佢就無野講了.. .  叫我自己慢慢諗下啦.
pk ... 幫住哂.


d龜一走..  立即開枱 pk.. 
勁唔据咯.. . .
如果唔係小桐叫我唔好亂講野..
我一定爆哂出黎. ..捉你兩條打人打到手累既pk 入察啊
之後等埋小桐 nick bb過黎就落左去食野^^
係椰林閣到整左一個好令既 包.. -00-;
真係令架姐/ /
食完係空地到坐左一陣..  送nick bb搭車返屋企..
小桐就上左我屋企.. 等lingling 放工買砵蘭街俾我食..^^
呵呵
 落左去食左陣傾.. 食砵蘭街!!
之後就返上屋企沖涼 打日記  訓教啦






訪客留言 (返回 kayidiary 的日誌)


TUNG14501 於 2006-07-26 06:13 PM 發表:
-0-""唔好再搞d咁既野出黎 !!
我好擔心你的..傻妹-3-""..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩wo..
係佢唔岩先既.. -00-'
不過算啦.. . 都過左去啦^^
Posted at 2006-07-29 12:43 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



小雯雯' 於 2006-07-26 02:27 PM 發表:
嘩-0-'咁大件事'!
妳而家仲有冇事呀..?小心自己啦'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

無事啦!!!
^^
知道知道*v*
Posted at 2006-07-29 12:42 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]