今日好唔想返工啊. -00-'
最後都係返左工. .
出門口果陣.又俾啊媽屌左兩句..><
放工去左nick bb到飲酒. .
就黎變酒仙.. 差唔多個個星期都要飲. .. -00-
到左田景..先發現電話個叉電器留左係m記.. >0<'
算啦. ..
之後去左美心食野//
甘岩見到果個家威.. -00-!
之後我食左個開心兒童餐**
好味道. .
仲有紅豆冰
食完nick bb 昌昌 kk就去買酒先啦..
我同小桐就慢慢食
一行出門口就見到佢地||
之後上到去就開波啦.
玩 789 勁中. .
之後玩猜王..
我次次都係鋤d.. . 呵呵!
開左唔係好耐..
我就嘔左啦..
係甘吹.. -00-'''''''
我12就點就要走啦..
|