今日好悶. .. 係屋企.. 4點幾的時候. . .boky 說好悶啊'''>< 之後我們就出元朗了..=] 因為我有好多東西要做... 第一..到2%拿衣服.. 第二..幫lingling 交電話費.. 第三..去搵死仔整電話. 整好哂所有野. . 我地boky 就去左新明皇到食壽c.. . .. 不錯不錯..^^ 走的時候. . .忘記了拿遮..走到半路又回去了.-00-'' 好無奈!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 之後就回家了! 衣排真係成日食壽c. -00-'' 好耐無見愛人啦. . >< 今日同愛人出街真的高興架啦=]