今日12點叫齊人起身..
整野出mk....^^
我...33..田田..lingling..豪仔..lanlan 一行6人就出去..
原本話去埋漫畫節的. .
但係因為種種原因就沒有去到了""
我叫左lingling 帶佢地去左朗豪行下先.
我過一過Tst.. 探下陳小月..
係果到玩左陣..就返去搵佢地啦.**
係無印到.. 買左返學果d野..
ling 買左隻錶.. 幾令啊 .. 250咋
行完朗豪再去信和到..
3 lan 佢地要買佢地d老公既野. .
勁有錢咯..-00-''
一個人買左成67 百蚊..
買完再入返屯門到. .
豪仔話要買N ..
去左2%到睇衫. . . . ,,果到D衫勁便啊. .
我買左一件.. -00-''
再陪豪仔去買N . .點知關左門..
無得買low..
返到屋企..好攰.. .
沖涼就訓左啦
係唔係幾令呢.. . . .
係西鐵到影架
我影架.. . so沒有我的存在. . 呵呵
好似好瘦甘. . . .假像-00-'
|