今日8點就起左身啦**
要到舅父到上班啊!!!!
之後啊e 請我地飲茶^^
9點幾飲到10點幾 .. .
啊. . . . . .. . . . .... . .. . ... .
去到舅父的公司已經11點啦... -00-'
之後開始做野啦. . 做包裝女工..
我.. 33 . .豪... 田.. . ar b ... 峰/
分工合作...-00-
一行入去. . .一邊行一邊俾人望 ,..
實在太樣衰啦..@_@
做做做... 12點啦.. .
其他的工人都放工食飯啦><'
因為我地遲返工無得放工..
d人做哂得返我地幾個係到;;::
做左一陣.. 有一個好細既人係到返工wo..
小朋友的樣子..
原來佢16歲啦. ..
但係佢真係好細個.. .
好勤力的啦!!!'
做到我地身水身汗>/\<!!
之後入左會議室到... 接說明書..^^
歎冷氣. .. .做到3點左右就出左去食飯啦..
頂啊. . ..間都唔知咩野黎架=__='
要紅豆冰...佢就話..唔好意思. . 無紅豆冰
西瓜汁..又話無.. 炒河又話無.. .\/.
食完飯係舅父的房到訓左教. ..
4點30 就起身再做過啦.... .
一直接無停過*-*
6點 45分就接好左啦. ....^W^
我地6個人接左超過6000千張既說明書啊 .. .
好勁好勁''
返黎既時候..都訓著左啦!!
我一定唔會再去舅父到打工啊||||||
今日既感受好深啊>Q<
實在太辛苦太辛苦啦......................................................................
啊.....................好想快d返香港.
|