死仆街打打下輕機
今日去左買校服同影學生相..影相果陣俾人話我係f.1喎.... 玩咩你..
我話我f.4啦... 佢話我呃佢.. = = 俾埋張學生証佢睇先信= =無奈.. 我個樣真係甘低b
.點知俾啊媽呃左話天水圍有好晏先出去買...點知無喎....呃我.
之後去左睇姐姐返工...佢見到我係甘笑
去買野食果陣 佢身邊既同事 問佢做咩事 傻傻地架佢
好緊張 好驚學生相影得唔好