| «‹ February 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|
2011-04-20  |
分類: 未分類 |
今日係一個唔係好開心既一日
心情好差差差
不過有呂呂b豬陪住都好d;$
雯雯b;-*day25快樂
呂呂b;-*day248快樂

|
2011-04-19  |
分類: 未分類 |
屌!今日比人收哂D信咯;@
咩事!?
無啦啦收哂俄D信你無撚野牙??;@
不過今日都係一個開心既一日=)
呂b;-*雯b;-*
♥俄愛你地咯;-*
♥俄勁掛住你地咯;-*
寫番23封信比俄
得不?=)(要得牙;-*)
俄等你地....;-* |
2011-04-18  |
分類: 未分類 |
♥俄愛死你
♥俄掛死你
♥和你一起真的很快樂
♥不要掉下俄一個
♥俄真的覺得自己好衰.
♥愛情永遠不可能是天平
♥你想在愛情裡幸福就要捨得傷心
♥傷心的時候,會想念快樂
♥迷失的時候,會希望清醒
♥無助的時候,會尋求幫助
♥煩惱的時候,會明白幸福
♥失去的時候,會懂得珍惜
♥芣管生佬病死,俄叨會依然愛著你,永遠芣改變!
♥幸福芣是必言的!
♥再說壹次俄愛你!
♥你的幸福已經來到俄芯邊!
♥你就像水壹樣,俄永遠捉摸芣到你的芯!
♥俄沒有了你,俄會芣適壹切去追求你!
♥俄恨你是因為掛往你!
♥俄愛你是因為每天想著你!
♥俄想你是因為記得你!
LKL♥LSM♥CKY♥=三宝^^
|
2011 年 4 月 17 日 星期日  |
2011-04-17  |
分類: 未分類 |
今日自己一個去咗一個冇人嘈.冇人煩既地方
諗番起好多野.
俄諗番起俄細個既時候,
有好多開心唔開心既野..
俄又諗起小學同'你'一齊玩,
一齊笑,
一齊傻..
個陣真係好開心..!
不過到咗中學..
俄有好多重好過你好多既朋友.
你永遠比不起她們.!
俄唔聽你電話..
唔回你sms..
係因為同你玩真係好唔開心..
你諗下...
次次都係俄就你...
冇一次係你就俄..!!
去到俄屋企又唔叫人...
你真係真係好黑人憎..!!
sorry...
當俄冇識過你...
|
|