今日本身返學嫁...琴日night發燒....超高燒....仲嘔牙...今早又發燒...雖然係好少既燒...但係唔想傳都俾人...我就無返學....留係屋企休息....同埋牙...37.7oc....發高左0.7oc牙...牙媽唔想我再發燒所以就要我留係屋企...真係好....唔洗做風紀...但係...係屋企好悶...msn又無人on....玩games又無音樂...(因為喇叭壞左)無哂目喇...彈琴牙媽又話我彈得嘈不過幾好wo....唉..係屋企都唔知做咩好...悶...悶...悶...