今日家長日
訓導啲Miss咁衰架
第一次比距捉咋嘛
慌死我唔改咁
家長日講埋出黎
好彩我媽咪知啫
成績出左
我明顯咁退步左
全班13/40
全級108/159
操行B
葉SIR話係我數學啲分整低曬
葉SIR問我
:[你認唔認同女仔數學係差啲?]
之後我話
:[我唔認同你喱個說法...因為我唔認同我係一個數學白痴xD'']
我媽咪都係度笑
中文同視藝我係全班第一
商業全班第五
原來葉SIR好想我入番A班
感動