經過85程度的飽濟~+上我冇去廁所~
又唔識死wow!!dad仲可惡~琴晚買了cake返黎~
超好味~我吃了2件~個肚真的就黎爆開咁~
之後我阿媽叫我飲左d咩茶~咪訓law!!!
1:00幾~起身去左屙了3次~5:00又屙過~
今朝起身~又屙~so冇返到學haha!!敏打黎~
hehe^^而家我個肚~識肚餓~超開心~~!!之前積埋
哂d野清哂~gd!!....下午返左學喇~!!
TEENS 好悶呢~不過食野.....................\
之後咪走la!!點之還沒去到大門~成個西瓜球向我fly過來~
幸好~我即刻伏下先冇事~我有事~班f.1仲唔死!!haha!!
就係咁既一球~我和佢地~兒carcar alice踢左15min既西甲~
好耐冇踢過了~計計手指~已2年了~真的很回味~
HEBE生日快樂呀~唔知你係英國點呢?
|