唔~琴晚...很想睇埋溫書呀~~一次過睇左5集~
3:00先訓~哈哈~~
.....................................................
一睇就知我今日精神唔好la!!英文堂好留心聽~
愈來愈feel miss yip有用了~chem又帶錯書~睇黎我
要將a書放埋一邊先得~~放學interview呀prefect!!
好緊張~一個字~差~冇諗過佢會問d咁既問題~~
唔~之後其實我可以出去上堂ga!!但冇出~返home!!
好累~內心一切都是空白~訓了很耐~5:00--11:00先起身~
多謝媽媽留了飯比我~冇叫我起身~o...點解我的樣子成日變ga!!
好似又回到靜書時期的樣子了~

............................................................
睇哂喇終於~~kaka!!這該死的愛真係好正呀~~
其實我唔明點解~明明生活得很幸福時~
一d野進入左之後~令到你的生活變得很可怕~
但其實到頭來~結果但是那東西走了~自己回
到以前生活中~內心藏了很多傷痕~
主題曲:你不是這樣的 不是我愛的人
對我來說 你不適合我
讓我走我時侯 你的心進我心裹的時候
都不是我愛我人
請你走吧!!讓我雙眼看不到~
讓我的心對你不再有期待 讓我的心不要知道.................
(用左來做版面歌曲)
插曲:與其不讓我愛你 不如刺穿我雙眼
我漸漸感到疲倦 熟悉的傷痛催我倒下
他人告誡我 千萬不要做夢
對我而言是天地不容

..........................................................
哈哈~~可以專心溫書喇~我要重新 好好的生活~
由聽日開始我會好乖咁溫書~唔會online玩電腦~
係icq見到我~記住鬧我呀~~!!!以考好個試為
目標~咩都唔理~13/1再打過~~等我呀~
...................................................
聽日係公公生日呀~我d表妹表姐又黎了~
相信:雨過後有彩虹
加油呀~各位朋友!!!
..................................................... |