今日係1果~極無聊ge1日呀@.@
成日係屋企~悶囉!【大家有咩好劇睇介紹下我眼】
今日係屋企: 早上:10點47分-起身→食早餐→睇劇 下午:1點幾左又食野有:[雞翼米粉]→睇劇睇到3點半到→訓左果令令中午教^^s1EeP[zzzz""]→6點起左身U.U→過左1陣→食包包^0^ 晚上:[今晚再打一口一"]88 各位令仔令女們: 你地既然梨到~仲唔快D留番果令令★comment★耶??