*KaY__Cc*
____________""白痴..?!
kaysi
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
kaysi
暱稱: *KaY__Cc*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
畢業la...同學們
•
好攰 但係又充實ge日子...
•
今日ge主題係衰人MOKZ...
•
無聊ge一day!!
•
4月27____唔知今日會做...
文章分類
•
全部
(23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2008 年 06 月 (2)
•
2008 年 05 月 (1)
•
2008 年 04 月 (3)
•
2008 年 03 月 (4)
•
2008 年 02 月 (11)
•
2008 年 01 月 (3)
•
2008 年 06 月 (2)
•
2008 年 05 月 (1)
•
2008 年 04 月 (3)
•
2008 年 03 月 (4)
•
2008 年 02 月 (11)
•
2008 年 01 月 (3)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
Gloria1105
vicky4869
MokZ
phoenixBo
Peggy_U
Nikesam23
lemonz1224
monkey624
yes_egg2008
lulu88522
bhsbhs
miss_dakam
顯示全部(13)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 2116
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 2 月 6 日 星期三
一家人食飯ar~~
分類:
未分類
尋日搬電腦台搞到我又留白左la...
今日同我2個表弟,表妹.4舅仲有阿哥,MUM一齊食飯ar~
今日番工好累ar__
d人個個都番曬鄉下....悶死人la
發表時間:2008-02-06 08:39 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 kaysi 的日誌
)
Peggy_U
於 2008-02-12 12:09 AM 發表:
哈哈~...我反左泥啦~....~!!!!!!
我日日都留白..........不過我今日保反曬lu~!!!呵呵~
我地幾時去see movie呀~!!!! ^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
monkey624
於 2008-02-11 07:58 PM 發表:
我都番左大陸..不過我番左嚟啦..
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
hiuman0916
於 2008-02-10 12:47 AM 發表:
HI=]..
路過的``
鼠年快樂唷"`'`
送你一大粒cM`仔-*
做新年禮物*`
你都黎禾Blog=]
留cM-*喇
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
~maisie~ 於 2008-02-08 12:15 AM 發表:
唉~~kay~c
估五到你會忘記了我的存在~~~
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
lulu88522
於 2008-02-07 08:17 PM 發表:
hey ~~~ gap si ~~
我系大陆a ~~
我可以岁月不留白啦...
呵呵
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yes_egg2008
於 2008-02-07 03:28 PM 發表:
我無返鄉下呀
得閒來我blog笑下la
blog.qooza.hk/yes_egg
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 kaysi 的日誌
]