今日考理工last day la...yoyo
一d壓力都冇ar " 因為一d野都冇溫過__"個個都係咁ar~
尋日更加唔洗講ar d中文完全都唔知係邊出ga__有把握ge得幾題ja!!!
加上d冷氣又勁wo,凍到我成個人都震曬!!! 薯姨竟然咁就病左la !!!>v<
聽日就番學la,,, 有d開心有d興奮,,, 不過諗起下就仲要番工就煩!!!! 唉~
一陣仲要去跳舞,,,lulu吵我同mokz咁 鬼耐都唔up blog wo,,,
真係好耐冇up la" ^^ 總之今日就好開心la!!