*KaY__Cc*
____________""白痴..?!
kaysi
暱稱: *KaY__Cc*
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
畢業la...同學們
好攰 但係又充實ge日子...
今日ge主題係衰人MOKZ...
無聊ge一day!!
4月27____唔知今日會做...
文章分類
全部 (23)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 23
留言總數: 103
今日人氣: 1
累積人氣: 2113
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


Happy day!!! 分類: 未分類

今日考理工last day la...yoyo

一d壓力都冇ar   "  因為一d野都冇溫過__"個個都係咁ar~

尋日更加唔洗講ar     d中文完全都唔知係邊出ga__有把握ge得幾題ja!!!

加上d冷氣又勁wo,凍到我成個人都震曬!!!     薯姨竟然咁就病左la !!!>v<

 

聽日就番學la,,,    有d開心有d興奮,,,   不過諗起下就仲要番工就煩!!!!  唉~

一陣仲要去跳舞,,,lulu吵我同mokz咁 鬼耐都唔up blog wo,,,  

真係好耐冇up la"       ^^   總之今日就好開心la!!   

 






訪客留言 (返回 kaysi 的日誌)


lulu88522 於 2008-04-25 12:19 AM 發表:
gap si..係時候up blog啦 !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



vicky4869 於 2008-04-08 01:44 PM 發表:
我個baby~~
你終於up啦...好悶
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



lulu 於 2008-04-07 03:30 PM 發表:
真係好彩無溫 ja !
haha.. 溫左都唔識ge !!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]