金日上堂的時候
miss話要分組我哋咪分囉
跟住我見吳慧琳冇組
咪加買佢啦點知婷話咁多人
叫佢同其他人一組
食嘢的時候就同我地食
我就老師講可吾可以7個人
老師話得 咪叫正加啊琳
跟住小息後同我講
做咩加呀琳呀!
咁多人會走散
佢係吾係有病呀 跟老師的指示咪冇嘢囉
依家我哋幾歲呀 就算係都係正啦咁鬼矮
跟住我咪吾同佢地講嘢
午息,同老師講轉組
新的組員有我,獅子毛毛,琳,影,彤B,曾韻,鈞 差吾多
佢地2個人上堂有講是非(紅色)
我會同正絕交