| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 12 日 星期三
**********************************************************
|
琪♥釗` |
|
-♥ 呼.
-♥ 好彩今日啲功課吾系好多JA=v=
-♥ 今日攞林善琪個電話.
-♥ 比我睇到一樣野@@
-♥ 原來佢同鐘志釗一齊左牙!
琪♥釗
-♥ 會吾會怪左啲呢?
-♥ 哈哈.鐘志釗你要快啲長高呢=w=
-♥ 兩個都系花心怪/\/\*
|
|
|
2007 年 9 月 11 日 星期二
**********************************************************
|
零用` |
|
-♥ 妖佢丫.
-♥ 今日伯娘比左50蚊我地`
-♥ 到屋企吾撚見左喎.
-♥又比牙媽拎左!
-♥ 頂佢個肺牙!
-♥ 我架喎?
-♥ 你拎?
-♥ 正一含撚西.
***********************
-♥ 悶爆囉吾該.
-♥ 有功課做.
-♥ 但都系好悶囉.
-♥ 屌- -\/
-♥ 下個月落去食.
-♥ 吾撚訂飯!
-♥ 哈.有時吾食儲錢去買野/\/\` |
|
|
2007 年 9 月 10 日 星期一
**********************************************************
|
無野做` |
|
-♥ 好悶牙`
-♥ 啲功課好Q少囉.
-♥ 但我竟然想多啲功課喎- -\/
-♥ 我是個低B的說.
-♥ 喺學校系精英班.
-♥ 應該系搞錯架JA 3<
-♥ 因為無咩可能架啦都!
-♥ 我呢啲X智人士.
-♥ 喔呵呵呵. [ 低B中 ] |
|
|
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | »
|