牙.. 仲有30分中就到9號喇,,
= 3= 睇星星日記 好開心.. 搞到自己都想打 打d開心 and 吾開心
之後回味下- v- 今日個傻b星星 講左個好好笑既IQ題 多啦B夢個8寶袋無咩= V=
正" 今日識左個豬肉其其 我同星星夾埋識既其其有5個牙.. 勁
TEST MATHS.. 有16分一定無左" 死矮仔 又吾CUT左個條數佢 - ^- 死梗
好期待聽日牙.. 原來呢" 耐左先知夾吾夾 但系我吾想無左你牙!!! 好朋友牙"