今日放假...
12點幾起身...之後就去左
深水度電頭髮...我想左成2個月啦
係未冇頭髮之前去電下
唔係就可能冇機會嫁啦...
5點幾整完之後去左
佐敦搵佢...之後就去左mk行街...
去左金魚街買多左個魚缸
9點幾食埋野返屋企...
12點又要送人走...
唉....4點幾先有得訓...