2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 熊熊~ | 分類: 未分類 | 今朝打打下尼路亞細妹大叫==
話唔比我番日文...........=口=
要捉走我~~~
我問咩事~
佢話要去睇熊熊~~
好囉~~
不過最後都係等我番完日文先去~~
一去到~~~
What the hell~~~
我係咁比佢打~~
佢完全進入左暴走形態~~~=.=
不停影(雖然我都係==)
好多死小孩同人左著我影~~~
不過都影到好令~~~~
最後9點幾係我百般唔願既情況下去左m記食野~~
不過之前比我發展左TrendyLand既存在~~
今次到我進入暴走形態=口=
史迪仔啊~~~~~
不停搶走佢地~~~~
雖然佢地好平~~~~
但係都係要忍手~~~
因為我上網到已經買左~~~
真係好平架~~~
平時2百幾既史迪公仔100蚊有找好(好似)
今日Kathy打比我~~~
好開心~~~
好好地去台灣玩下啦~~~~
今日真係好開心~~~
pic:
相後補~~
| |
|
|
| kazuki | |
| 暱稱: ﹡▼Kazuki*◎ 性別: 男 國家: 香港 地區: 大埔區 | | MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|