BINGO!
AKB48中心ですが、自分のことについての雑談もいれちゃいます 所有資料來源為www.akb48.cn 各位請注意
2007 年 12 月 25 日  星期二   晴天

聖誕 分類: 未分類

祝大家聖誕快樂~~~~~~~~~~~

雖然我聖誕25.26號好似好多節目~~~

但係我相信今年係我咁大個仔心情最差既聖誕=3=

 

 

 

24~

同sam,細風相約在太古~~~~

原本sam話睇投名裝~~~

不過係我推下推下就買左AVP2既優先場 

不過係25號既00:20 

好彩港鐵行通頂~~~

之後因為我肚餓~~~所以3個人去左大快活食下午茶~~

食食下Billy打黎~~~

但係我地都係玩多幾場機先去搵佢

去到銅灣~~~~

sam買左牛內臟~~~~

好味~~~~~~

去打機~~~

wakaka~~~

我鐵拳竟然有次win左sam~~~

巧叻叻~~~~>w<

中間見到有個傻佬~~~~

飲著bear打seed~~

但係又唔動=3=

又唔係勁~

真係........

我只可以講佢有錢=3=

之後去左AGS~~~

今年~

冇野好睇.....一口一

sam同細風不停地中槍......

我就冇咩事~~~~

之後去左唔知邊到大排檔食飯~~~~

基本都幾平幾好食~~~

不過我唔食牛~~~

所以冇咩送食=3=

之後番太古~~~~

去番我好鐘意既大大大家樂~~~~

打機同傾計~~~~~

差唔多就去7仔買野飲拎去戲院嚕~~~~

一開場~~

就有個小孩受害~~

仲要叫sam一口一"

我地四個即刻笑得超大聲~~

其他人應該會望著我地~~

因為我地係有人死既位笑

 

不過我睇睇下發覺Billy訓左 

好彩佢都醒番~~~

今集巧巧睇呢~~~

我會比7.5-8分呢~~~~

一睇完我地係街到扮A同P>w<

之後我就番屋企呢~~

番到去都4點=3=

 

 

25~

同屋企人鬧大交~~

8am開始玩路尼亞~~~

玩到9pm~~

借故唔去家庭大食會~~~

唔想見到面左左仲要聽佢地冷周熱風囉~~~~ 

之後去左佳到一大班人打機~~~

有對男女令我好羨慕=3=

bu......=3=

一直打到27號既6am一口一

 

 

 

 






訪客留言 (返回 kazuki 的日誌)

訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kazuki 的日誌 ]





kazuki
暱稱: ﹡▼Kazuki*◎
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
soneja
「cafe吉祥寺でテ(レビ ...
小林香菜休演
佐藤由加理 2nd DVD发 ...
メンドル☆イケメン アイドル ...

:: 日誌分類 ::
全部 (399)
AKB48 (67)
AKB48 TeamA (49)
AKB48 TeamB (8)
AKB48 TeamK (18)
心情小品 (1)
研究生 (5)
未分類 (251)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 399
留言總數: 12
今日人氣: 5
累積人氣: 39824