祝大家聖誕快樂~~~~~~~~~~~
雖然我聖誕25.26號好似好多節目~~~
但係我相信今年係我咁大個仔心情最差既聖誕=3=
24~
同sam,細風相約在太古~~~~
原本sam話睇投名裝~~~
不過係我推下推下就買左AVP2既優先場 
不過係25號既00:20
好彩港鐵行通頂~~~
之後因為我肚餓~~~所以3個人去左大快活食下午茶~~
食食下Billy打黎~~~
但係我地都係玩多幾場機先去搵佢
去到銅灣~~~~
sam買左牛內臟~~~~
好味~~~~~~
去打機~~~
wakaka~~~
我鐵拳竟然有次win左sam~~~
巧叻叻~~~~>w<
中間見到有個傻佬~~~~
飲著bear打seed~~
但係又唔動=3=
又唔係勁~
真係........
我只可以講佢有錢=3=
之後去左AGS~~~
今年~
冇野好睇.....一口一
sam同細風不停地中槍......
我就冇咩事~~~~
之後去左唔知邊到大排檔食飯~~~~
基本都幾平幾好食~~~
不過我唔食牛~~~
所以冇咩送食=3=
之後番太古~~~~
去番我好鐘意既大大大家樂~~~~
打機同傾計~~~~~
差唔多就去7仔買野飲拎去戲院嚕~~~~
一開場~~
就有個小孩受害~~
仲要叫sam一口一"
我地四個即刻笑得超大聲~~
其他人應該會望著我地~~
因為我地係有人死既位笑
不過我睇睇下發覺Billy訓左
好彩佢都醒番~~~
今集巧巧睇呢~~~
我會比7.5-8分呢~~~~
一睇完我地係街到扮A同P>w<
之後我就番屋企呢~~
番到去都4點=3=
25~
同屋企人鬧大交~~
8am開始玩路尼亞~~~
玩到9pm~~
借故唔去家庭大食會~~~
唔想見到面左左仲要聽佢地冷周熱風囉~~~~
之後去左佳到一大班人打機~~~
有對男女令我好羨慕=3=
bu......=3=
一直打到27號既6am一口一
|